Vainglory Android Sorunları Ve Çözümleri


Not: Aşağıda ki sorunlardan herhangi biri senin sorunun değilse yardım istemekten çekinme! Yorumlara hemen geri dönüyoruz. İsteğimiz En güzel Moba oyununa ücretsiz destek vermektir! Nice Vainlemeler!

1- Oyuna girerken atıp tekrar bağlanması

Bu sorun genellikle Samsung cihazlarda görülür nedeni Android 4.3 olmasından kaynaklanıyor Problemin çözümü oldukça basittir.

Çözüm: Bu sorunu çözmek için Rom yüklemeniz gerekmektedir. Önerilen Rom Cyanogenmod 12.1'dir. Googlede çeşitli araştırmalar sonucu Rom yüklemeyi öğrenebilir veya Yorum yaparak yardım isteyebilirsiniz. Not: Yaşam Tarzı ekibi sizlere bu konuda yardımcı olabilir.



2- Vainglory Durdu hatası

Bu sorun Cahce sorunudur, sorunu gidermek için  Recovery Mod'a ulaşarak Wipe Cahce yapmanız gerekmektedir telefonunuz Root'lu ise gerekli uygulamarıda kullanabilirsiniz. Alternatif olarak Rom yükleyerek sorunu temizden çözebilirsiniz


3- Ses dalgalanması sorunu


Bu sorun Droid4X sorunudur çözümü yoktur fakat Alternatif olarak Bluestacs Kullanabilirsiniz.



4- Geç Bağlanma/ Bağlanmama


Bu sorunun çözümüde oldukça basittir, Yapmanız gereken Cihazınızın belleğini silmektir. Bellek silme işlemini Markette bulunan çeşitli uygulamalar ile yapabilirsiniz. Sorununuz devam ederse Oyunu öncelikle Solo Antreman maçı açıp çıkabilir ve sorunsuz bir şekilde Çevrim içi maçlara girebilirsiniz.


5- Kasma Problemi

Kasma problemi gerek Cihazın donanımına gerekse sistemine bağlı olarak uyuz suratını gösterir çözüm olarak Cihazınızın Güç tasarrufu modunun etkin olmadığını kontrol edin eğer kapalı ise Ram temizleme işlemlerini ve işlemciyi yoran işlemleri sonlandırın. Bu sorunun temiz çözümü için Rom yüklemeniz yeterlidir.

6-Wife Bağlanma Sorunu

Sorunun çözümü VPN programlarını kullanarak aşabilirsiniz Hotspot vb programlar ile wife bağlanıp oyunu açınız. Sorununuz çözülecektir.

7- Yeni başlayanların Durmadan tıkla göstergesi sorunu

Konu güncellendi 7.10.2016 Aslında bu bir sorun değil, yapımcıların düşüncesizliği demek yeridir. Aslında orada size görünümlere girip en alta çekip Skaarf kahramanına tıklamanızı ve ürete tıklamanızı söylüyor. Bunu yaptıktan sonra yeni görevlere otomatik olarak geçecektir.

-DETAYLI ANLATIM-

Lütfen sıralamaya göre yapınız.


  1. Oyuna giriniz.
  2. İlk sandığı açınız ve Taka herosunu kazanın.
  3. Taka VS PHİNN Maçını oynayın ve müsabakayı bitirin.
  4. Menüye dönüp hediye kutusunu açın.
  5. 4 kartı'da açın.
  6. Açılan market simgesine tıklayın.
  7. Yukarıda Kahramanlar sekmesine tıklayın.
  8. Ringo Karakterine girip 780 İCE ile açın.
  9. Ana menüde Büyük mücadele Adım 2'ye girin ve müsabakayı bitin.
  10. Hediye kutusunu açıp 4 kartı'da açın.
  11. Tekrar markete girip Skaarf karakterini 6000 Glory'e alın.
  12. Ana menüye dönüp Kuleler adım 3'girin ve müsabakayı tamamlayın.
  13. Hediye kutusunu açın ve 4 kartıda açın.
  14. Ve Marketin altın da ki 1 Leveliniz yazan yere tıklayın.
  15. Sağ altta Ayarlar simgesine tıklayıp Oyun Dilini ingilizce yapın.
  16. Oyunu yeniden başlatın.
  17. Markete girin.
  18. Yukarıda ki sekmelerden SKINS'e girip Skaarf'a tıklayın.
  19. Ana menüye geri dönün.
  20. The map Adım 4'ü tamamlayın ve hediye kutsunu açın.
  21. Ve tekrar market'e tıklayıp SKINS'e girin ardından Skaarf'a girip en aşağıya çekin.
  22. Tekrar ana ekrana döün.
  23. Ve son olarak bot maçını oynayın ve tamamlayın.
  24. Hediye kutusunu alın ve 4 kartı açın.
  25. Markete girip SKINS'E tıklayın.
  26. Skaarf'a girip aşağıya çekin ardından Skin'i açın.
  27. Oyun dilini Türkçe yapıp devam edebilirsiniz. İyi Eğlenceler.


Evet arkadaşlar sorun genellikle sistem sorunlarından kaynaklanıyor. Vainglory oyununda Temiz bir sorunsuz oyun için Rom yüklemeniz gerekmektedir Rom yüklemeyi bilmeyenler Yorum yaparak yardım isteyebilir. Vaingloy Yüksek Gerçek zamanlı oyun olduğu için Anlık performansa önem veren bir oyundur. 1 Saniyelik bir yavaşlama sizi baya kötü etkileyecektir.  

Yorumlar

  1. Durdu hatası wipe dta yaparak geçti saol admin

    YanıtlaSil
  2. Oldu anasını satayım :D s3e 12.1 romunu kurdum yutubede kurulus vıdyosu var beyler oyun akıyor akıyorr

    YanıtlaSil
  3. Admin bana S3 için CM öneririsimis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. S3 için önerdiğimiz Cyanogenmod 12.1'dir. Yükleme talimatlarını bilmiyorsanız yardım isteyiniz.

      Sil
    2. Tesekkurler :)

      Sil
  4. Wifi den dolayı oyun kasıyor fsp çok fazla buna ne yapabilirim acaba ?

    YanıtlaSil
  5. Wifi den dolayı oyun kasıyor fsp çok fazla buna ne yapabilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Devrim Bey. Wife bağlantısı ile oyuna gelen ping internetinizin yavaşlamasından dolayıdır. İnternete bağlanan cihazları kontrol edip Download yapıp yapmadıklarını kontrol ediniz.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Merhaba Doğukan bey. LG G2 İçin önerdiğimiz rom Flyme OS'dur.

      Sil
  7. Admin ben 1. Sorunu yaşıyorum
    Telefonum: Lg L Bello normalde
    Marmellow tam yazamadım ama güncelleme ile 5.0.1 lolipop oldu rom önerirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. LG L Bello model telefonunuzun 5.0.1'e güncellemeden önce aynı sorunu yaşıyormuydunuz? Eğer aynı sorun yaşıyorduysanız şu yolu takip edin. Ayarlar - Geliştirici Seçenekler - 4x MSAA'yı etkinleştir seçeneğini aktif ediniz.

      Sil
  8. Admin ben 1. Sorunu yaşıyorum
    Telefonum: Lg L Bello normalde
    Marmellow tam yazamadım ama güncelleme ile 5.0.1 lolipop oldu rom önerirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. LG L Bello model telefonunuzun 5.0.1'e güncellemeden önce aynı sorunu yaşıyormuydunuz? Eğer aynı sorun yaşıyorduysanız şu yolu takip edin. Ayarlar - Geliştirici Seçenekler - 4x MSAA'yı etkinleştir seçeneğini aktif ediniz.

      Sil
  9. Merhabalar ben samsung s7 edge kullaniyorum baslangic modunda 3. Kisminda beni gorunum icin magazaya atiyor daha fazla kismina tiklamami istiyor tikladigimda malesefki acamiyorum tekrar tekrar tiklamami istiyor bu nasil bi sacmaliktir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorunu yaşıyorum.

      Sil
    2. Aynı sorunu yaşıyorum.

      Sil
    3. Merhabalar konu güncellendi çözümü yazıldı teşekkürler.

      Sil
    4. Çözümü ne peki orada daha fazlaya tıkladıktan sonra görünümlere basılamıyor da ??

      Sil
    5. Kardeşim o anda alta felan inmiyor nasıl düzelecek bu hata durmadan tıklıyoruz

      Sil
    6. Oyunu İngilizce yapıp öyle deneyin duzeliyor

      Sil
  10. 3. Öğretici bölümünde mağazada daha fazls kısmındaki tıklama işareti gitmiyor yukarıda yazdıgın çözüm yolunu denedim olmuyor

    YanıtlaSil
  11. durmadan tıkla sorunu note3 , görünümlerede tıklanmıyor rica etsem yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  12. Ben 7. sorunu yaşıyorum. Bunun için Discovery 4g için rom önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüz General Mobile telefonları için herhangi bir destek sağlamıyoruz.

      Sil
  13. Ben ios kullanıyom eğitici kısmında görünüme bas diyo basıyorum orda kalıyo hep basmamı istiyo YARDIM!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skaarf karakterine girip aşağı çekiniz. Oradan üreti gördükten sonra geri geliniz.

      Sil
  14. 7.sorunu yaşiyorum basiyorum basiyorum sadece baska basilmiyo yardik edin

    YanıtlaSil
  15. 5c kullanıyorum rod olarak ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar. 7. Sorunun çözümü konuda yazıldığı gibidir. Skaarf karakterinin görünümüne girip aşağı şekip '' Üret '' Yazısını görmelisiniz. Bunu 2 kere tekrarlayacaksınız. Yeni güncelleme ile birlikte Mağazada üst sağ kısımda açılır menü oluşturulmuştur oradan Görünümler'e giriniz. Daha fazla yardım için Skype: pc.61@outlook.com iletişime geçiniz.

    YanıtlaSil
  17. Konu güncellendi. Detaylı anlatım eklendi.

    YanıtlaSil
  18. allah razı olsun 7. sorunu çözdüm

    YanıtlaSil
  19. Elinize sağlık kardeşim ya günlerdir uğarşıyorum lanet şeyle

    YanıtlaSil
  20. Mehmet Eryiğit12 Ekim, 2016 00:51

    harikasınız

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. Merhaba Şahin Bey. 4.2.1 Rom nasıl olur sorusuna net cevap verebilmemiz için lütfen telefon modelinizi belirtiniz.

      Sil
  22. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  23. Samsung tab 4 için rom önerir mısınız ve nasıl indirebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. TAB 4 İçin şu anda Android Nougat 7.0 Rom'uda yayında. Fakat Stabil Olan 6.0.1 Romunu öneriyoruz. İndirmek için Samsung TAB 4 XDA Googlede aratarak XDA Sitesine giriniz ardından GALAXY TAB 4 ANDROID DEVELOPMENT Konuları altında ki Romkonularına girerek indirmek istediğiniz Romu seçin. Unutma 7.0 Beta sürümünde. Nasıl yükleneceğini ise sitemizin arama kısımında Rom yükleme diye aratabilirsiniz.

      Sil
  24. Mactan ciktiktan sonra giris bilgisi hatasi verdi e posta ve parola uymuyor diyo cozumu nedir ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen şifremi unuttum seçeneğini kullanarak şifrenizi yenileyiniz. Şifreniz çalınmış, başkasının eline geçmiş olabilir. E-Posta adresinizi güven altına almak için 2 Adımlı doğrulamayı da etkinleştirmenizi öneririz.

      Sil

Yorum Gönder