The Walking Dead 7. Sezon Nerden İzleyebilirim -Türkçe Altyazılı



The Walking Dead 8. Sezon Ne Zaman Çıkacağı Kesinleşti! Öğrenmek İçin Buraya Tıklayınız!


Web Dünyası bu yayını kapattı.
Aşağıda ki bilgilendirme işinize yarayabilir.

The Walking Dead 7. Sezon nasıl izleyeceğinize dair resimli anlatımımızı telif hakkı sebebi ile kaldırmak zorunda kaldık. Anlayışınızı bekliyor teşekkür ediyoruz. 


The Walking Dead 7. Sezon nasıl nerden izleyebileceğinize dair yazımızı Telif hakları nedeni ile kaldırmak zorunda kaldık. Sizlere bu hizmeti vermediğimiz için üzgün olduğumuzu bildiriyoruz. Fakat, The Walking Dead 7. Sezon nerden izleyebileceğinizi Sor & Cevapla bölümümüzden bulabilirsiniz. Sor & Cevapla bölümüne gitmek için Buraya Tıklayınız - The Walking Dead 7. Sezonu FX'ı satın alarak sınırsız izleyebilirsiniz. Üstelik ilk deneme ayı Bedava!


Yorumlar

  1. İndirdim ama Alt yazı nasıl yapcaz tam olarak

    YanıtlaSil
  2. Çok sağolun. Direk link gönderdiler. +REP

    YanıtlaSil
  3. Turkce alt yazi sitesine girerken dna baganamsdi falan diyor nasil hallederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DNS Ayarlarını güncelleştirip tekrar deneyin veya VPN Programları kullanın.

      Sil
  4. ya video tamam da altyazı olmuyor. yönlendiğimiz site kredi kartı numarası bilmem ne istiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Barış. Öncelikle Whatch Episode'ye girip İzlemek istediğiniz bölüme tıklayın. Ardından gelen sayfa da 1. Sırada kinin Sağın'da bulunan Watch Now!'a tıklayarak izleme sayfasına gidin. Bir sonra ise Pembe kutunu içinde yazan Watch from likeafool.com'a tıklayarak Dizi izleyin.

      Sil
    2. videoyu indirdim ama altyazı olmuyor. sürekli saçma yerlere yönlendirip üyelik isteniyor bize de yazık ama ya

      Sil
    3. bana sadece 7. sezonun 6. bölümünün altyazısı lazım lütfen yardımcı olun saatlerdir uğraşıyorum

      Sil
  5. ya çıldıracam olmuyor ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba barış şunları bir dene:

      Türkçe alt yazıyı indirip İndirdiğiniz video ile aynı klasör de aynı isimde birleştir Diziyi aç. Windows 10 Kullanıcısı iseniz İndirdiğiniz Videoyu Filmler ve Videolar uygulamasında açın ve Türkçe alt yazı dosyasını Videonun altında bulunan ses kısma seçeneğinin yanında ki Diyalog simgesine tıklayarak Alt Yazı Dosyası aç diyerek seçin.

      Sorununuz Çözüldü mü? Sorununuzu tam olarak anlatırsanız seviniriz. Türkçe Alt yazı indirmekte sorun yaşıyorsanız bunu bize söyleyiniz.

      Sil
    2. işte Türkçe alt yazıyı indiremiyorum problemim o zaten. windows 10 kullanıyorum videoyu da indirdim hazırda ama alt yazıya tıklıyorum indireceğim başka sitelere yönlendiriyor ve kredi kartı numarası falan istiyor

      Sil
    3. Hemen sizlere yardımcı olalım. Yönlendirdiğimiz bağlantıya girip indirmek istediğiniz bölüm alt yazısına tıklayın > Sayfanın hemen altında ki liste de Film adı vb. Seçenekleri göreceksin. Burada Gönderilme Süreci seçeneğinin yanında bulunan kaydet simgesinin altında ki Sayılara tıklayın ( Reklam sayfası açılırsa kapatıp tekrar tıklayın ) ardından açılan sayfa da '' OpenSubtitles İndirme Yöneticisi'ni kullan '' Tikini kaldırıp İNDİR'e tıklayın. Daha sonra indirme işleminin başlamasını bekleyin.

      Sorunun çözüldü mü?

      Sil
    4. allah razı olsun sonunda halledebildim çok teşekkür ederim

      Sil
    5. Sorununuzun çözülmesine sevindik. Tekrar Bekleriz iyi eğlenceler :)

      Sil
    6. BEN FİLMİ İNDİRDİM FAKAT BENİM BİLGİSAYARIM WİN7 ALTYAZIYI AYARLAYAMADIM TAM ANLATIR MISINIZ ?

      Sil
    7. Sorununuzu tamamen açıklar mısınız? Windows 7 için Hangi video oynatıcı Programını kullanıyorsunuz?

      Sil
    8. dediğiniz gom player

      Sil
    9. dediğiniz yerden indirdim fakat videoda alt yazıyı etkinleştiremiyorum o klasör birleştirme olayını mı yapamadım alt yazıyı mı yanlış indirdim emin değilim fotoğraf ta atamıyorum

      Sil
    10. moralim bozuldu ya of

      Sil
    11. tik i kaldırdım indirdim fakat etkinleşmedi

      Sil
    12. tik i kaldırıp indirdim fakat etkinleşmedi

      Sil
    13. Batuhan öncelikle şu anda bazı sitelerde TWD 7. Sezon verilmekte fakat sağlam olmayıp bir süre sonra siliniyor. GOM Player ile Türkçe alt yazı etkinleştirmek için öncelikle Türkçe alt yazı dosyası ile Dizi ( Video ) dosyasını bir klasörde toplayın. Daha sonra Dizi ve Alt yazı dosya adlarını aynı yapın Örnek: TWD.mpg TWD.str gibi. Daha sonra dizi dosyasına tıklayak Filmi açın.

      Sil
    14. örneği yapsam açılır mı

      Sil
    15. internet download manager sahte bi seri numara ile kaydedilmiş kapatılacak diyor bu hata nedir düzeltemedim

      Sil
    16. 7. sezon ilk 4 bölümü izledim gerisi yok

      Sil
    17. IDM Full sürüm için E-Posta adresinizi verir misiniz?

      Sil
    18. rey-batuhan_135@hotmail.com

      Sil
    19. gönderdiniz mi sadece 8. bölüm kaldı bildiğiniz site varsa verir misiniz

      Sil
    20. Torrent olarak indirebilirsiniz.

      Sil
    21. abi lütfen videoya çekin yapamadım alt yazı işini twd.mpg yaptım açıyorum altyazı falan çıkmıyor vallahi olmuyor sizi de meşgul ediyorum ama

      Sil
    22. ABİ HALLETTİM GİBİ AMA ALT YAZI 4 5 SANİYE SONRA GELİYOR SEBEBİNİ BİLİYOR MUSUN

      Sil
    23. Merhaba Batuhan. Bu sorun ile karşılaştığınız için üzgünüz. Sorunun çözümü şimdilik bulunmamakta.

      Sil
    24. tamam yaptım ve izledim 9. bölümü bekliyorum :)

      Sil
    25. 9. Bölümü en kısa zamanda ekleyeceğiz. Web Dünyasını tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

      Sil
  6. allahınıza gidiyim ya diziyi izliyoru ya şakamı bu size kurban olurum ben adamsınız adam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin ol ufuk bilgisayara zarar gelmesini istemeyiz :) Değerli yorumunuz için de teşekkür ederiz. :)

      Sil
  7. dostum bende chromun download professional i var . indiremiyorum. var mı çözümün ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chrome eklentileri bazen etkisiz kalırlar. Bu yüzden sizlere Internet Download Manager'i ücretsiz indirip kurmanızı tavsiye ediyoruz. Internet Download Manager kurduktan sonra tarayıcınızı yeniden başlatın. Ardından indirmek istediğiniz Videoyu açınca Videonun üstünde 'Video dosyasını indirin' seçeneğini göreceksiniz. Tıklayarak indirme işlemini başlatın.

      Sil
  8. Adamsın admin 1 site gördüm türk videoları yayınlıyor ama salak salak reklamlar bide bazı bolumler yok falan verdiğin site ile işi hallettim bir sroum olacak Torrnet linklerinide koyarmısın lütfen bulamayan arkadaslar falan var yardımcı olurlar +rep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikriniz için teşekkür ederiz Remzi :) En yakın zamanda yazımızı güncelleyeceğimizden emin olabilirsin :)

      Sil
  9. merhaba
    7. sezon ve alt yazıları için torrent link verebilirmisiniz
    devrimsun@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende link alabilir miyim teşekkürler. alicagriguler@gmail.com

      Sil
    2. Posta kutunuza gerekli linki gönderdik.

      Sil
    3. lütfen banada link atar mısınız batuhan46cnplt@gmail.com

      Sil
    4. Posta kutunuza gerekli linki gönderdik.

      Sil
  10. İyi akşamlar samsung s7 kullanıyorum.7 sezon başlayalı hiç izleyemedim.1 bölümden itibaren indirip izlemek istiyorum.ne yapmam lazım.yardımcı olurmusun uzun teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mehmet. Anladığımız kadarı ile Mobile'den izlemek istiyorsunuz. Yapmanız gereken çok basit. Verdiğimiz bağlantıdan dizi izleme sitesine giderek yukarıda anlattıklarımızı yapıp Diziyi açın ve oynatıcının üzerine Uzun tıklayarak Videoyu İndir'e tıklatın. (Google Chrome'da geçerlidir)

      Sil
  11. merhabalar ben indir fakat videoya tıklayınca bilgisayar kileniyoır yeniden baslatmak zorunda kalıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ecem. Sorununuz Codec sorunudur. Çözümü ise oldukça basit
      tir. Yapmanız gereken Video dosyasını WİNDOWS MEDİA PLAYER ile başlatmanız. Varsa Media Center ve diğer ürünleri de kullanabilirsiniz.

      Sil
  12. merhaba
    7. sezon ve tüm bölümlerinin alt yazıları için link verebilirmisiniz.
    ibrahimyildizandroid@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba
    7. sezon tüm bölümlerinin alt yazılarıiçin link verebilirmisiniz.
    ibrahimyildizandroid@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. alt yazıyı nasıl indirebileceği mi bulamadım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen sizlere yardımcı olalım. Yönlendirdiğimiz bağlantıya girip indirmek istediğiniz bölüm alt yazısına tıklayın > Sayfanın hemen altında ki liste de Film adı vb. Seçenekleri göreceksin. Burada Gönderilme Süreci seçeneğinin yanında bulunan kaydet simgesinin altında ki Sayılara tıklayın ( Reklam sayfası açılırsa kapatıp tekrar tıklayın ) ardından açılan sayfa da '' OpenSubtitles İndirme Yöneticisi'ni kullan '' Tikini kaldırıp İNDİR'e tıklayın. Daha sonra indirme işleminin başlamasını bekleyin.

      Sorunun çözüldü mü?

      Sil
    2. şunu videoda gösterin vallahi anlamıyorum ve söylediklerinizi göremedim

      Sil
    3. Batuhan sizlere yardımcı olmamız içi sorununuzu açıklar mısınız?

      Sil
  15. merhaba
    7. sezon ve tüm bölümlerinin alt yazıları için link verebilirmisiniz.
    sabrikaltakci@outlook.com

    YanıtlaSil
  16. Eda Gümrükçü29 Aralık, 2016 01:12

    ççokk teşekkkkkkkkkkürler

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,

    7. sezon bölümleri ve bu bölümlere ait altyazılar için link verebilirmisiniz.
    serdar0325@yahoo.com

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. the walking dead 'in 7. sezonu için videoyu google chrome video dowland programından bir türlü indiremedim . Eklentiye tıklıyorum + simgesini basıyorum videonun URL sını yazıyorum fakat inmiyor. Kb bazında bir şey indirip ınternet üzerinden açıyor Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chrome eklentileri bazen etkisiz kalırlar. Bu yüzden sizlere Internet Download Manager'i ücretsiz indirip kurmanızı tavsiye ediyoruz. Internet Download Manager kurduktan sonra tarayıcınızı yeniden başlatın. Ardından indirmek istediğiniz Videoyu açınca Videonun üstünde 'Video dosyasını indirin' seçeneğini göreceksiniz. Tıklayarak indirme işlemini başlatın. Internet Download Manager ile daha hızlı ve güvenli indirebilirsiniz.

      Daha fazla yardım veya Internet Download Manager kullanımını öğrenmek için bizden yardım isteeye çekinme.

      Sil
    2. Yanlız ben daha önceden ıdm yi indirmiştim fakat crack yapmadığım için kullanım süresi doldu artık kullanamadıgımdan geri sildim şimdi yine yükledim fakat 30 günlük kullanma süreniz doldu diyor . Düzeltme şansım var mı yada başka bir program önerebilir misiniz?

      Sil
    3. Tabi. Sizlere IDM linki verebilmemiz için bir E-posta adresinize ihtiyacımız var. Diğer uygulamalar ise güvensiz ve yarıda kesilmeler yaratabildiği için sizlere IDM Full versiyonunu E posta yolu ile verebiliriz.

      Sil
    4. hasanutkudemir@hotmail.com fakat sizde türkçe altyazılı 7.sezonun linkleri varsa çok iyi olur hiç idmle sonra bölumleri indirmekle falan uğraşmıyayım direk izleyeyim :)

      Sil
    5. Bunun için Web Player geliştirmekteyiz. Fakat Yasal Sebeplerden dolayı yayınlayamıyoruz. Yayınlayan Türk siteleri bulunmakta fakat bir süre sonra otomatik olarak siliniyor. Şimdilik en stabil yöntem bu. E-Posta adresinize Link gönderildi, İyi seyirler dileriz :)

      Sil
    6. ıdm oldu fakat bu seferde video açılmadan önce saçma bir reklamı indiriyor bölümü indirmesini nasıl sağlıcam ?

      Sil
    7. Köşelerde çıkan reklam dosyalarını indirmesi siteye bağlıdır. İzleme servislerinden başka servisleri deneyin eğer sorun devam ederse Farklı tarayıcılar deneyin.

      Şunuda deneyebilirsiniz: Reklam engelleyici kullanabilir reklamları anlık olarak kaldırabilirsiniz. Fakat reklam engelleyici biz Site yazarları ve yöneticilerin Reklam gelirlerimizi kısar. Buda sizlere ücretsiz hizmet vermemizi engeller.

      Sil
    8. o attığınız linkde başka sitelerdede denedim reklamsız olan bölümlerde hiç bir şekilde IDM ile indir butonu gelmiyor diğer sitelerdede direk reklamı indiroyr bölümü görmüyor bazı bölümlerin kod kısmı var onu IDM nın URL kısmına kopyala yapıştır yaptım bu seferde KB boyutunda birşeyler indirdi kısacası bir türlü indiremedim :)

      Sil
    9. VDownloader Kullanmayı denediniz mi?

      Sil
  19. ishaksener14@gmail.com
    7.sezon alt yazıları

    YanıtlaSil
  20. Bu da olmadı sizde bölümlerin torrent linkleri varsa acaba hasanutkudemir@hotmail.com adresime gönderme imkanınız var mı gerçi hiç torrent kullanmadım ama zor değildir herhalde :) sizdende durmadan birşeyler istiyorum kusura bakmayın ilginiz için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekli link ve Bilgilendirme formu Posta ile kutunuza gönderildi. Web Dünyasını tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz.

      Sil
    2. Şimdi izleyebılıyorum her şey için çok teşekkür ederim ellerinize sağlık :)

      Sil
    3. Teşekkür ederiz, Herhangi Teknoloji vb sorunlarda bizlere ulaşmaktan çekinme. İletişim kısmını kullan :)

      Sil
  21. Ahada izliyorum cidden eyvallah ��

    YanıtlaSil
  22. orjeanali@windowslive.com torrent linki gönderebilir misiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  23. sevgili admin 8. bölümden sonraki bölümlerler gelmeyecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barış sezonun tamamı yayında zaten. Fakat Videoyu paylaşan arkadaş kendilerini takip etmenizi istiyor. Siteye kayıt olarak kendilerini takip edip Sezon bölümlerine erişebilirsin. Üstelik 8. Sezonun'da tamamı burada yer alacak.

      Sil
    2. üye de oldum aslında ama hala aynı. Sazan avı değildir umarım :)

      Sil
    3. Şu an siteyi inceliyoruz herhangi bir dolandırıcılık ve benzeri durum ile karşılaşırsak konuyu güncelleyeceğiz. Fakat şimdilik en güvenli site olarak Watch Episode görüyoruz :)

      Sil
  24. Admin altyazıyı nasıl halledicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe alt yazıları etkinleştirmek Windows 10 kullanıcısı iseniz artık çok kolay. İndirdiğiniz Videoyu Filmler ve Videolar uygulamasında açın ve Türkçe alt yazı dosyasını Videonun altında bulunan ses kısma seçeneğinin yanında ki Diyalog simgesine tıklayarak Alt Yazı Dosyası aç diyerek seçin. Artık dizi Türkçe. Not: Türkçe Dil dosyası sitesi hata veriyorsa DNS ayarlarınızı güncelleyiniz. Windows 10 Kullanıcıları olmayanlar ise şu yolu izleyebilirler ; Gom Player'i edinin > İndirmiş olduğunuz video ile alt yazı dosyasının adını aynı ad ile kayıt edip tek bir klasörde toplayın > Filmi açın, Alt yazılar etkinleşecek tir.

      Sil
  25. Leyla Delimehmet01 Ocak, 2017 00:21

    çok teşekkür ederim allah razı olsun kaç gündür nerden indireblirim diye cırpınıyodu takı web bey ile tanısana kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  26. Teşekkürler yardımlarınız için altyazı için link alabilir miyim?
    cumafurkan95@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Tesekkurler torrent linki atarmisiniz iletisimden size yazdim

    YanıtlaSil
  28. merhaba
    7. sezon bölümleri ve bu bölümlere ait alt yazılar için link verebilir misiniz.
    rodinbaykal@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Merhaba
    7. sezon ve alt yazıları için torrent link verebilir misiniz?
    umutoyle@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. merhaba
    7. sezon için torrent link verebilir misiniz?
    envercan_kavas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  32. Web bey baska bir site daha eklermisin bu site 9. Bolum sonrasini vermiuo

    YanıtlaSil
  33. Tabletten izlemek için ne yapılabilir link varsa alabilir miyim e postam frkn2k55@gmail.com Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet cihazınızdan izlemek için linkler konuda olduğu gibidir. Android tabletlerde HTML5 Oynatıcısı destekliyorsa dizi izleme sitesinden izleyebilirsiniz fakat Türkçe alt yazı etkinleştiremezsiniz.

      Sil
  34. Merhaba.
    7.sezon için torrent linki gönderebilir misiniz acaba ? Teşekkürler :)
    znp.ucr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. 7. sezon ve alt yazıları için torrent link verebilir misiniz?,
    feswqa@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. 7. sezon ve alt yazıları için torrent link verebilir misiniz?,
    feswqa@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. 7. sezon ve alt yazıları için torrent link verebilir misiniz?
    satcadil@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-Posta adresinizi kontrol ediniz.

      Sil
    2. İndirmek için hesap kredi kartı falan istiyor paralı yani başka yok mu

      Sil
    3. Ücretsizdir. Yanlışlıkla önünüze çıkan reklam birimlerine tıklıyorsunuz. Daha fazla bilgi için Pop-up reklamları araştırınız.

      Sil
  38. arsaat_burak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. hsmhmz@hotmail.com torrent olarak 7. sezon bölümlerini gönderebilir misiniz lütfen 8. bölüme kadar lazım atar mısınız size zahmet

    YanıtlaSil
  40. merhaba the walking dead 7.sezon 10.bölüm ve altyazı linkini atabilir misiniz? :)

    YanıtlaSil
  41. tinasoft_cafe@hotmail.com diziyi indirme linkini ve altyazı linkini yollarmısınız. Teşekkürler

    YanıtlaSil