Sevgilin Seni Eskisi Gibi Sevmiyor Mu? - Güvenilmesi Gereken Erkek Tipleri



Bir kız güvendiği erkeğe sonuna kadar aşık kalabilir. Bunun için ilk önce  karşınızda ki bayana kendinizi güvendirmeniz gerekmektedir. Şimdi ki zamanda kızların güveni %80 daha fazla hayal kırıklığı ile karşılaşıyor. Bunların başlıca sebepleri şunlar;


  • Olgun olmayan erkeğin kendini olgun gibi göstermesi ve karşı da ki kişinin güvenini kazanması.
  • Çevresi kirli olan bir erkeğin aklına giren erkek çevresi ve ortamı.
  • Bir süre sonra sıkılan erkek modeli.
  • Çeşitli sebeplerden dolayı ilişkiye son vermek isteyen erkek modeli.


Saydıklarımız bir erkekte bulunuyorsa eğer bir ilişki 5 senelikte olsa 1 günde bitebilir. Erkeklerin kızlara yalancı kelimeleri ve konuşmaları da bir başka konudur. Mutlak sevgi yoktur düşüncesini kırdığımız Bu konuyu okumanızı öneririz. 




Size her zaman yakın olan bir kız varsa eğer sizde gördüğü ve beğendiği bir şey vardır. Aşağıda size bir erkeğin değişimini göstereceğiz.

-Benden çok etkilendiğinden eminim. Ona nelere sahip olduğumu, nereleri gezdiğimi, kimleri tanıdığımı, kendimle ilgili her şeyi anlattım. Benimle çıkmaya can atıyor olmalı!
-Ondan nasıl kurtulacağım? Onunla ilgilenmediğimi hiç mi anlamıyor? Onu kırmadan sohbeti nasıl bitirebilirim?

Okuduklarınız sizi şaşırttı mı? Bir erkeğin değişimini gözler önüne serdik. Şimdi size gerçek sevginin ve aşkın nasıl olacağını ve kimlere güveneceğinizi aktaracağız. Fakat öncelikle bir erkeğin bir kız'a söylediği yalanları sıralayalım.

  • Seni seviyorum.
  • Uyuyacağım, bu gün erken kapatalım olur mu?
  • Dışarda değilim evdeyim.
  • Bu gün hep seni düşündüm.
  • Hayır canım çok özledim.
  • Uyuyordum.
  • Geç yazdım işim vardı kusura bakma.
  • Erken uyumuşum kusura bakma
  • Şimdi uyandım o yüzden günaydın yazamadım.


Yukarıdaki cümleleri kuran her erkek demedik tabi ki.. kızmayın sevgilinize hemen. Yalan olduğunu anlamak için yapabilecekleriniz çok var. Bir erkek kızdan soğuduysa eğer şu belirtileri gösterir.

  • Sizle ilgilenmemeye başlar.
  • Geç cevap verir, yazmazsanız yazmaz.
  • Günaydın mesajları kesilir.
  • Sevgi cümleleri vb. cümleleri kurmaz veya eskisi gibi kurmaz.
  • Siz seni seviyorum demeden demez.
  • Özledim kelimesini artık hayatından çıkarır. 
  • Sosyal medya'da takılmaya başlar ve hesaplarına karışmanıza izin vermez.
  • Elinden geldiğince başından salar.
  • Elinizi sıkı tutmaz, siz tutmadan tutmak istemez.
Bu özelliklerden her hangi birini bulunduran erkek sıkılmıştır. Geri döndürmek mi? Sizden sıkılanı mı? Asla! İnsan sıkıldığı bir şeyi artık asla eskisi gibi sevmez. Bunun için size söylediği ''Seni seviyorum'' kelimesi de yalan çıkar. Peki ya siz? Mutsuz musunuz?. Onu hayatınızdan çıkarmak için yapabilecekleriniz elbet var.


  • Yeni bir stil yaratın, başka bir insan olun.
  • Yemek seçimlerinizi değiştirin.
  • Size onu hatırlatacak her şeyi değişin. Silin.
  • Saçınızı boyayın ve farklı şekiller verin.
  • Başka sadık insanlarla tanışın.
  • Gülmeyi öğrenin ve hep yemek yiyin.
  • Kitap okuyun.
  • Onunla boşa harcadığınız zamanların acısını uyuyarak geçirin.

Bir erkeğe güvenmeniz için gerekenler aslında sonsuzdur. Bir erkeğe siz değil kalbiniz güvenmelidir. Erkeğin sözlerine değil, kişiliğine güvenmelisiniz. Sizin için planı olmayan bir erkekle beraber olmak boş bir oda da çekmece aramak gibidir.

Aşağı da sizlere bazı insanların dediklerini göstereceğiz.


“Bir çocuk benimle doğal bir şekilde sohbet edebiliyorsa, ona söylediğim şeyleri hatırlıyorsa ve sohbeti sürdürecek sorular soruyorsa bu beni gerçekten etkiler”

“Bir çocuktan hediye almak güzel bir şey. Ama bir de sohbeti güzelse, seni sözleriyle rahatlatıyor ve cesaretlendiriyorsa, işte bu süper olur!”

“Hem mizah duygusu olan hem de yapmacık olmadan ciddi konularda konuşabilen birini daha yakından tanımayı kesinlikle isterdim” 

Erkekler için bir kaç not:

ŞUNLARI DÜŞÜN
▪ Kendine saygı duyduğunu nasıl gösterebilirsin?
▪ Bir kızın duygularına ve düşüncelerine saygı duyduğunu nasıl gösterebilirsin?



''Nezaket başkalarını etkilemek için giydiğin, eve gidince de üzerinden çıkardığın bir takım elbise değildir''

Yorumlar