Kalbinizi Yumuşatacak 25+ Kısa Aşk Hikayeleri - Kısa Aşk Hikayeleri



Düşünce Kataloğu olarak , ilişkiler hakkında yüzlerce içerik hazırladık. Ve onların hikayelerini anlattık. Bu içerikte kısa ve öz ilişki - aşk hikayeleri okucaksınız. Sizin için derlediğimiz bu liste Düşünce Kataloğunda ki aşk hikayelerinin en güzel kesintileriyle dolu.

Bütün bu kısa aşk hikayeleri on kelime veya daha az, ama duygusal anlamın çok yoğun olduğunu söyleyebiliriz.


1. Hayalimde ki insan benden çok uzaktaydı, sen yaklaştıkça hayallerimle birleştim.

2. Sonsuza dek bir birlerine söz verdiler ve sarıldılar.

3. 'Ben sensiz bir hiçim' diye fısıldadı ve işte gerçek aşk buydu.

4.  Hayatım sadece seninle tanıştıktan sonra mantıklı olmaya başladı.

5. Lise sevgilileri bir araya geldiler, zaman su gibi akıp gidiyordu onlar için.

6.  Güzel yüzünü, beni gördüğünde gülümserken gördüm.

7. Sevgileri için büyük bir savaş verdiler.

8.  Bir meşe ağacının altında kucaklaştılar, sanki geleceği gördüler.

9. Onların sevgisi, dünyayı daha iyi bir yer haline getirebilir.

10. İlk önce kendini anlattı, çok güçlü hissettirdi.

11.  Gülerken, göz ardı edilemeyecek bir sihir yüz hatlarında saklı.

12. Kalbinden öpüyorum, benimle kal.

13.  Bu yanan ateş değil, sen ve ben. Biz yanıyoruz.

14.  Kadere inanmamıştı, ama gitmesi gerekiyordu.

15. Bir tür tutku şarkısı yazdı. Ona tutulmuş gibi hissetmişti.

16. Böyle bir mutluluk hiç yaşamamıştım, ben senin gibi bir insan ile hiç tanışmadım.

17.  Onu elinden tuttu ve ayağa kaldırdı, sımsıkı sarılarak 'Lütfen' dedi.

18.  Ne kadar yıl geçse de sevgileri hiç değişmemişti. 26 Sene önce ki koltukta el eleydiler.

19.  Mezar taşının yanındaydı, bir gül ile beraber. 16 sene önce aldığı Yıl dönümü Gülü ile.

20. El ele tutuştuklarını hissettiler - ve anlamsızca el ele tutuşmuşlardı.

21. Aşkın güzelliği için, her zaman bir birlerine geri döndüler.

22.  Eğer seversek, sevgimiz dünyayı iyileştirebilirdi.


Yorumlar