Clash of Clans'ta bir ilk!

Mobil oyunların en beğenilen en fazla oynanan oyunu olan Clash of Clans'da bir ilk! Bu akımı başlatan klanlar ve devamını getirmelerini isteyen bir mesaj aldım. Ve sizinle paylaşıyorum.
Zula&MERCİN POLİCE 




Bu gün aldığım mesajı sizlere iletmekten gurur duyuyorum. Klan savaşlarında karşı karşıya gelen 2 TÜRK rakip '' Türkün türkten başka dostu yoktur '' ve '' Türk türk'e kılıç sallamaz '' sözlerine karşılık savaşmayacaklarını bildirip saldırmadılar. En önemliside bunu herkesin yapmalarını istemeleriydi. Zula klanın'dan bana gelen mesaj şu şekildeydi;


'' Merhaba ben ALİ, sizlere bu gün yaşadığım bir olay ve sesimi duyurmak için yardım istemeye geldim. Bu gün klan savaşlarında Türk'e rastladık ve Türkün TÜRK'TEN başka dostu yoktur diyerek ten savaşmadık. Bu o kadar önemli bir şey ki aslında. Bazılarına ufak bir şeymiş gibi görünse de çok büyük bir mesele. Sizden bunu tüm TÜRKİYE ye duyurmanızı istiyorum. Türk TÜRK'e karşı gelirse ayıptır, bunu biz yaptık herkesin yapmasını istiyorum.ve buradan MERCİN POLİCE klan lideri ve üyelerine sonsuz TEBRİKLERİMİ iletiyorum. Türklüğün ne olduğunu hala unutmamış insanları oyunda olsa görmek çok güzel bir duygu. Türk olmak güzel bir duygu. Bu yazımı yayınlarsanız teşekkürlerimi size sunarım, ******* bloğuna da yazacaktım fakat fazla oyun içine girdiği için size yazdım teşekkürler, kolay gelsin. ''


Ali arkadaşımıza bende katılıyorum ve siz de karşılaşırsanız bu eylemi devam ettiriniz.









NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.


Yorumlar