Nasıl Kilo Alırım - 1 Ayda 14 Kilo Nasıl Aldım




Kilo almak isteyip alamayan arkadaşlarımız için gerçek bir arkadaşımızın 1 ayda 14 kilo nasıl aldığını anlattırıp sizlere paylaştırdık. Kilo almak için yaptıklarını ve nelere dikkat ettiğini açıklayan Sude Naz kardeşimizin nasıl kilo aldığını okuyalım.



46 Kiloydum. Kemiklerimin görünmesinden nefret ediyordum. Çevremde ki kızların yapılı vücutlarını gördükçe kendimden soğumaya başlıyordum. Danışmadığım kimse kalmadı. Sonunda ise kendi çabalarımla sonuca ulaştım. Öncelikle Sabah, Öğle, Akşam yemeğimi karnım doyana kadar yemeye başladım. Üstelik yerken bir yandan hep su içtim. Karın çalıştırma hareketleri ile vücudumun
yapılı bir hal almasını sağladım. Protein yemeye özen gösterdim. Kahvaltılarımı tam doyana kadar yiyip kalkıyordum. 1 Hafta geçtiğinde ise kollarımda şişkinlik fark edip eczaneye gidip tartıldım ve 4 kilo aldığımı gördüm. Hemen eve dönerken tartı aleti aldım. Her gün aldığım veya verdiğim kiloyu not aldım.  Ardından her 2 saatte bir ağzıma bir şeyler atıp yemek yiyordum. Bu daha da iyi hissettiriyordu. Tereyağlı ve zeytin yağlı yiyecekler yiyordum. Uyumadan önce 2 dilim ekmek yiyip uyuyordum. Ve hayatımda hiç bir strese yer vermiyordum. Stres başlıca kilo verme nedenleriydi bu yüzden hiç bir şeyi kafama takmıyordum. Bazen yemek yiyesim gelmiyordu küçük bir yürüyüşten sonra acıkıp yemek yiyordum. Böylelikle kilomu aldım ve vucudumun derli toplu olmasını sağladım.Şu an gayet dinç ve yapılı bir şekil aldım. İnsanların ne dediğine bakmayın. Daima kendiniz için yaptığınızı düşünüp daha iyi olacağınızı belirleyin. Ve bir arkadaşınızı seçim ondan daha iyi yapılı olmak için kendi çapınızda onunla yarışa girin. Bu gerçekten işe yarıyor.

Yorumlar