Ölen Karısı İle Olan Fotoğraflarını Kızı İle Tekrar Canlandıran Babanın Görüntüleri




Aşkın sınırları yoktur ve en çok sevdiğiniz kişi ölürse bile, aşk ölmez. Bir baba geç karısının anılarını kızıyla birlikte yeniden yarattı. Ben Nunery eşini  akciğer kanseri nedeniyle kaybetti; Çiftin sevimli bir kızı var.  Adı Olivia. Baba, eşi ile birlikte satın aldığı evi satmaya karar verdi. Evden ayrılmadan önce Eşine veda etmek için Olivia ile bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdi; İşte o kareler;




Ben ve Ali


Fotoğraf çekimi Ali'nin kız kardeşi Melanie tarafından yapıldı. Profesyonel fotoğrafçı Melanie, Ben ve Ali'nin düğün günlerinde resimlerini çekmişti.



Bu İlk Ve Son Gün



Soldaki fotoğraf çiftin evindeki ilk gününün bugünkü evidir, bugün ise evini terk ederken kızı ile çekildiği son anıları.


Giriş kapısı


Çiftin hayal dünyasına girdiği kapıdan geçerken, Bugün sevgilisi, eşi Ali'nin anılarını kullanarak Olivia ile aynı kapıdan çıktı.


Kıvırcık


Ali, karısının yaptığı gibi saç düzleştiricisi ile, Olivia'a yaptırıyor.



Merdivenler



Damat olarak gelinin merdivenlerden inmesini beklemişti. Bu gün ise kızı olivia onu beklemekteydi. Gidiyorlardı.



El ele Bakımışlardı


Şimdi Ben ve Ali'nin görüntüsünün  Ben ile Olivia ile ayna görüntüsünü görüyorsunuz.


Müzik


Karısının en sevdiği şarkıyı kızına çalıyor.


Hep Sarıl &


Ben, Olivia'nın kavrayamayacak kadar genç olduğunu, ancak annesinin gittiğini bildiğini söylüyor. Kız, annesinin sevmesi gereken tatlı anılarına sahip olduğu için babasına sarılmakta.


Kardeşinin Hatıraları



Melanie, küçük palmiyelerinde Olivia'yı beyaz bir tüy ile yakalamıştı. Melanie, kız kardeşinin evde olduğunu hissettirdiğini söylöyor, Olivia bir şeyler almaya eğildiğinde o beyaz tüyü bulmuştu. Bunun bir 'yukarıdan işaret' olduğunu söyledi.

Yorumlar