Kadınlara/Kızlara Asla Denmeyecek 10 Şey!



Bir kız ile baş etmek zor mudur? Kız arkadaşının bazı söyledikleri sizi rahatsız mı ediyor? Onun tepkileri yüzünden sinirleniyor musun? Eğer evetse! Bu noktalara dikkat edin ve onları asla altta sıraladıklarımızı söylemeyin!

Hepimiz, "Hayır! Bunu söylesem mi? kızmayayım mı?" Gibi pek çok düşüncelere kapıldığımızı biliyoruz. Aslında Kadınlarla konuşurken çok duygusal, hassas, özel konular var. Kadınlar dediklerini yanlış anlamak için elinden geleni yaparlar Farkında ol ve aşağıya bak!

Sana baktığım zaman, annemi özlüyorum!



Ne? Ne dedin sen! Annen kadar yaşlı mı görünüyorum seni gerizekalı!

Bu elbiseye sığacak olmana şüpheliyim!



Ohh ... şüphen mi var mı? Vücüdunu kollamak için daha iyisine ihtiyacın olacak .. ha!

Aşkım, lütfen boş ver ama ...



Ortak, sanırım dolaylı olarak beni haksız buluyorsun. Aklımla dalga geçiyorsun demek!

Yorgun görünüyorsun!



Senin Gözlerin var mı ??!  Ne kadar çalıştığımı görmüyor musun?

Harika görünüyorsun.


Bunu bana mı söyledin ? Umrumda mı? Yemek yiyorum.

Neye çıldırdın yine sen!


Ciddi misin? Gerçekten sinirlenmemi ister misin?

Kız kardeşin çok güzel hayatım!


Ne dedin sen? Henüz kış ayındayız fakat beğenmediysen cehenneme, doğrudan sıcak bölgeye gitmek ister misin!

Ne zaman yemeyi bitireceksin?


Bana şişko mu demek istiyorsun? Defol! Evet dahada fazlasını yiyeceğim!

Kesildikten sonra saçların daha iyi görünüyor.


Haha demek uzun saçlarım kötüydü? Uzun saçlarımı daha çok sevdiği mi bilmiyor musun? Gerizekalı!

Hayatım giyinmedin mi hala!


Bekleyemiyorsan yalnız çık! Hızlı hazırlandığın belli berbat görünüyorsun, dışarı çık!

Sen hatalısın ben değil!


Ne dedin sen? Güzel kurgu, devam et böyle!



Yorumlar