90'lı Yıllarda Stilin Ne Kadar Korkunç Olduğunu Gösteriyoruz!



90'lar inanılmaz bir zamandı! Biliyorum çünkü o dönem büyüdüm. 90'lı yıllarda oldukça komik olan şeylerden biri, o zamandan beri moda trendlerinin çoğunun büyük bir dönüş yapması, bunların hepsini göreceksiniz! Fakat bu moda trendlerinden bazılarının unutulması gerekiyor. 90'lı yıllarda muhtemelen yaptığınız stil hatalarını gözden geçirin. Artık bu şeyleri geri almayalım!

'90'lı yılların eğilimini hiç anlamadım.



Yani, gerçekten çok soğuksun, o zaman sadece uzun kol giyin. Bu ne şimdi?

Hatırlıyorum da, o günlerde bunlardan birine sahip olan bir sevgilim vardı!



Annem neden evimi terk etmeme izin verdi?

Çılgın, deli şapkalar! 


En azından bir açıklaması var 'Deli'

Bu ayakkabıların her zaman bir şey olduğuna inanamıyorum.



Güneş tarafından korunmak istediğinizde/ saçınızın üst kısmını göstermek istediğinizde.


Trend Nedir?

Trend kelimesi eğilim, akım, gidişat, anlamlarına gelmektedir. Moda sektörü başta olmak üzere sürekli olarak kendine yenileyen hemen hemen tüm sektörlerde kullanılan bir ifadedir. Trend günümüzde en popüler olan nesneleri belirtmek amacıyla kullanılır.

Yorumlar