Vainglory Hakkında Her şey: Saldırı Hızı



Oyunun başlangıcından beri var olan saldırı hızı, Vainglory'nin en yanlış yorumlanmış mekanizmasından biridir. Birçok oyuncu, saniyede kahramanın saldırısını temsil ettiğini varsayıyor, ancak bu doğru değil. Bu yazı, oyuncuları saldırı hızını, etkilendiği şeyleri ve saldırı hızı ilgili her şeye tanıtmayı amaçlıyor. 

Tanımlar

Saldırı hızı itemleri, bekleme hızının yetenekleri soğutma sürelerini azalttığı gibi temel saldırı süresini azaltır. Her kahramanın saldırı hızı varsayılan olarak % 100'dür, ancak bu, bazı öğelerin ve yeteneklerin kullanılmasıyla değişebilir, bu nedenle temel saldırı süresini etkiler.

Temel saldırı, süresi (BAT),% 100 saldırı hızında istikrarlı otomatik saldıran birimin ardışık temel saldırılarını ayıran zamandır. Saniyede atak sayısını belirlemek için kullanılabilir. Örnek olarak, 0.5 saniyelik BAT'li bir birim her 0,5 saniyede bir saldırı yapabilir. Çoğu kahramanın BAT'si 1,3'tür.

İşte matematik meraklılarının kahramanınızın temel saldırı zamanını hesaplamaları için formülü:

Temel saldırı süresi / (temel saldırı hızı + bonus saldırı hızı * saldırı hızı değişimi)

İki Yönü

Mekaniğin genel dönemi olan temel saldırı süresi iki kısma ayrılır.

  • Bekleme Süreli Saldırı
  • Saldırı Gecikmesi


Bekleme Süreli Saldırı

Bir kahramanın başarılı bir şekilde basit saldırının ardından beklemesi gereken zaman, böylece başka bir temel saldırının canlandırmasına başlayabilirler. Kahraman bu aşamada serbestçe dolaşabilir. Çoğu kahramanın saldırı cooldown 0.8 saniyedir.

Saldırı Gecikmesi

Basit bir saldırının canlandırdığı animasyon. Bu, kahramanın temel saldırı düzenlenene kadar temel saldırı animasyonunun başlangıcından itibaren temel bir saldırı düzenlenmesi ne kadar sürer belirler. Saldırı gecikmesi başarılı bir şekilde tamamlandığında, kahramanın temel saldırısı cooldown'a konur ve hedef anında hasar görür (melee için) veya mermi formları oluşturur ve hedefi takip eder (ranged için). Temel saldırıyı düzenleyen kahraman hareket ederse veya bu aşamada kesilirse, kahraman basit bir saldırı düzenleyemez ve cooldown'a geçmez. Çoğu kahramanın saldırı gecikmesi 0.3 sn'dir.



Her Hero için BAT Yönleri

NOT: Bu tablonun bazı cihazlarda büyük miktarda yatay kayma gerektirebileceği bir sorun var. Daha sonra bir düzeltme ile güncelleme niyetindeyiz.



* Vainglory sunucuları 10 tıklama ile çalışır; Böylece zamanla ilgili tüm sayılar en yakına yuvarlanır. Kullanıcı tarafında, zaman tam olarak izlenir; bu nedenle, yuvarlama ile kaybedilen zamanlar (Ping), yeterince kayıp zaman biriktikçe fazladan bir temel saldırıyla karşılanacaktır.


Yetenek Etkileşimleri

Yetenekler temel saldırılarla çeşitli şekillerde etkileşime girer. Bunlar, saldırıyı yeniden başlatma sıfırlamalarını, temel saldırı hasarını uygulama, saldırı gecikmesini değiştirme, anlık olarak saldırı hızını arttırma vb. Içerir. Bütün ayrıntıların oyun içi açıklamalarda yer almadığını unutmayın.

Saldırı Yeteneğini Yenileme 

Bu yetenekler, ne kadar süre olursa olsun, kahramanınızın saldırı ömrünü tamamen sıfırlayacaktır. Basit bir saldırıdan sonra bu yetenekleri doğrudan saldırı cooldown'u atlamak için kullanın, böylece bonus temel bir saldırı düzenleyin!


* Jump Jets: Saldırı yenilenmesi derhal sıfırlanmaz. Birinci atıştan sonra sıfırlanır, böylece başka bir atışa derhal ateş edebilirsiniz.


Temel Saldırı Uygulayan Yetenekler

Bu yetenekler hedefe temel bir saldırı uygular ancak kahramanın saldırı gecikmesine bağlı değildir. Bunun yerine, bu yetenekler kahramanını, gecikme kilidini ve direk sonrası kilidini temel alarak kilitler. Gecikme kiliti, yeteneüe başlamadan önce yeteneğin animasyonunun süresi. Post-cast lock, kahramanın herhangi bir işlemi yapabilmesi için bir yetenek atadıktan sonra beklemesi gereken süreyi belirtir. Bu yeteneklerin bazıları kahramanın saldırısını tetikleyecek, ancak diğerleri bunu yapmayacaktır. Bu liste, Catherine'in Merciless Pursuit, SAW'ın Roadie Run ve Fortress'in 'Truth of The Tooth' gibi kahramanların temel saldırısına sadece özel efektler ekleyen temel saldırı düzenleyicileri içermez.

Diğer Yetenekler

Baron: Jump Jets, 2.1 saniye inişten sonra çıkan ilk iki saldırının temel saldırı gecikmesini 0.5'den 0.2 saniyeye düşürür. İlk atışın ardından Baron'un saldırı cooldown'u sıfırlanarak hemen başka bir füze atabilir.

Gwen: Boomstick'in cooldown'u saldırı hızıyla düşürülür, tıpkı saldırı yenilemede olduğu gibi. Karşılaştığınız her temel saldırıyla birlikte Boomstick atışını denemekle  bir hasar artışı sağlamaz. Bunun nedeni, Boomstick'in cooldown'unun ayarlanması ve yenilemenin azaltılmamasıdır. Bununla birlikte, bu saldırıya devam edemeyeceğiniz anlamına gelmez! Yetenek enerjisi bitince dolaşmanın yararı hala sizde.

Joule: Joule's Thunder Strike'ın cooldownu, saldırı harika iş görür. Saldırı hızıyla azaltılır, tıpkı hücum gibi. Buna ek olarak, Thunder Strike'ın cooldown'u Atlas tarafından artırılabilir, ancak asla 2.5s'in (temel cooldownunun) üstünde bulunulamaz.

Thunder Strike cooldown (Bekleme Süresi) için Formul:

2,5 / (1 + bonus atak hızı + bonus cooldown hızı)

Kestrel: Glimmershot oklarının yeniden yüklenmesinden önceki gecikme, Thunder Strike'a benzer: saldırı hızıyla azaltılır. Bununla birlikte, Glimmershot'ın ölçeklemesi % 50 oranında bir çarpanı vardır ve cooldown'u asla Atlas etkilenmez.

Glimmershot'ın yeniden yükleme süresi için formül:

3.3 / (1 + bonus atak hızı * 0.5)

Koshka: Güçlendirilmiş temel saldırılar, normal temel saldırılara göre (0.8 yerine 0.5 daha kısa bir müdahale cooldown'u) tetiklenir. Bu, güçlendirilmiş saldırılarla saldırı adımı atmanın, temel saldırı çıktısında % 25 artış (% 18.18'den) sağlaması anlamına gelir.

Lance: Combat Roll'u etkinleştirdikten sonra, iki saniyede ilk başarılı saldırı, saldırı gecikmesini 0,5'den 0,3 saniyeye düşürür.

Lyra: Yukarıda belirtildiği gibi, Lyra'nın BAT'si, toplamda 1,2 saniye olan 0,7 (saldırı gecikmesi) + 0,3 (saldırı gecikmesi) + 0,2 (animasyon süresi) 'dır.

Lyra hafif ağır bir temel saldırı kombinasyonunu açığa çıkarırsa, BAT'si şöyle olur: 0,3 (hafif saldırı gecikmesi) + 0,9 (ağır saldırı saldırı gecikmesi) + 0,2 (adım cezası yok). Buna ek olarak, Lyra'nın bir sonraki saldırısı 1.2'nin (0.7'den daha yüksek bir cooldown) yükselir. Bu, hafif ağır kombinasyonun kullanılması halinde adım işleminin sadece % 8.33 hasar artışı sağladığı anlamına gelir (% 20).

Atlas için derine inmek

Atlas'ın temel saldırı zamanı ile etkileşimi, başka bir merkez nokta. Gerçekten nasıl çalıştığını pek az kişi anlıyor, ancak saldırı oranını bir şekilde azalttığı biliniyor. Şimdi, ayrıntılara girelim.

Atlas'un efekti, etkilenen hedeflerin saldırı hızını 0.35 ile çarpar (SAW'ın Mad Cannon'un aksine saldırı hızını% 36 oranında düzeltir). Bu nedenle, sayı ondalıkla çarpıtıldığından, hedefin BAT'sini artıracaktır.

Temel saldırı zamanının ilk bölümü (saldırı cooldown), taban tutarının üzerine çıkarılabilir. Yani,% 100 saldırı hızı ve 0.8 saldırı cooldown'u olan bir kahraman Atlased ile, saldırı cooldownu 2.28 saniyeye eşit 0.8 / ((1.00) * 0.35) olacaktır.

Temel saldırı süresinin ikinci kısmı (saldırı gecikmesi) artabilir ancak hiçbir zaman taban tutarının üzerinde olamaz. Temel saldırı gecikmesi 0.3 olan ve hiçbir bonus atak hızı bulunmayan bir kahraman Atlased ile saldırı gecikmesi artmaz. Bununla birlikte, bir kahramanın bonus atak hızı kazanıyorsa, saldırı gecikmesi artar, ancak asla temel miktarın üzerine çıkmaz.

Örneğin, bir kahramanın % 200 saldırı hızı ve 0.3 taban saldırı gecikmesi varsa, saldırı gecikmesi 0.15 olur. Bu kahraman Atlased ise, saldırı hızı % 70 olacak ve saldırı gecikmesi 0,42'ye yükselecek. Ancak, saldırı gecikmesi temel miktarı geçemediğinden 0,3 saniyeye ayarlanır.

Atlas, saldırı gecikmesini muamele ettiği gibi, Joule's Thunder Strike'ın cooldown'una başvuruyor. Onun cooldown'unu artırabilir, ancak hiçbir zaman 2,5 saniyelik temel miktarı aşamaz. Öte yandan Kestrel'in yeniden yükleme süresi Atlas'ın etkisine karşı bağışıklık oluşturuyor.

Vainglory Türkiye Topluluk İçerik Üreticileri #24. Gönderi
Düzenleme önerisi için bizimle Twitter ile iletişime geç!

Yorumlar