1 Odaya Girdim 5 Kişi Var 4 kişiyi öldürdüm Sosyal Oyunun Cevabı Nedir?

1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen odada kaç kişi kalır sorusunun doğru cevabı.
1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen odada kaç kişi kalır?


7 Adet Benzer soru oyunlarını görmek için Buraya Tıklayın

Instagram'da sıkça hikayelerde dolaşan 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen odada kaç kişi kalır sorusunun cevabı aranıyor. Bulmak'da basit olan bir soru aslına bakılırsa. Sorunun cevabına gelmeden önce, 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen sorusu nereden çıktıysa oldukça saçma bir soru olduğunu da düşünen insanlar var tabi. 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen sorusu aslında mantığınızı zorlamanızı gereken bir sorudur. 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen sorusunu cevabını düşünmek istemeyen, üşenen arkadaşlar için 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen sorusunun cevabını vereceğiz. 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen sorusu İlk 4 gün önce genç bir kız tarafından Instagram hikayesinde paylaşılmasının ardından yaygınlaştı. Görünen o ki 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen oyununu ortaya çıkaran kızın baya bir takipçisi varmış. Her neyse, cevabımıza gelelim. 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen sorunun doğru cevabı aşağıdadır.

1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen odada kaç kişi kalır? sorunun cevabı seninle beraber 6'dır. Odada eksilen bir insan yoktur. Yani, siz 4 kişiyi öldürüp cesetleri dışarıya çıkarmadığınıza göre 5 kişilik odaya siz girince oda 6 kişilik oluyor. 1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen sorusunun doğru cevabı budur. Eğer bir iddiaya girdiyseniz, iddiayı kazanma şansı!

Diğer doğru cevap olarak görünenler.

1 Odaya girdim 5 kişi vardı 4'ünü öldürürsen odada 2 kişi kalır. Bu, bir sen ve öldürmediğin kişi olarak düşünülür ama YANLIŞTIR.

Yorumlar